Produkty pro raději zavolat salul online (3)

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail

Služba Call Centra - Vysoce Kvalitní Call Centrum, stejně jako Chat a E-mail

Vítejte u Benefit-Partner, vašeho spolehlivého partnera pro vynikající zákaznický servis. Objevte naše na míru šité služby, od profesionálního call centra po technickou podporu. S téměř dvacetiletými zkušenostmi nabízíme inovativní řešení, která jsou individuálně přizpůsobena a pomáhají vám soustředit se na vaše hlavní podnikání. Naše vysoce kvalifikované týmy jsou vám k dispozici kdykoli, aby hlásily poruchy a zvládaly výzvy. Díky úzké spolupráci s nearshoringovými partnery v Turecku a Řecku zajišťujeme efektivní komunikaci se zákazníky. Zjistěte, jak můžeme posunout vaši firmu vpřed – od podpory po pohotovostní linky.
SOS - Řešení pro nouzové volání

SOS - Řešení pro nouzové volání

Když se osoby ocitnou v kritické situaci, musí pomoc spolehlivě a rychle dorazit. Abychom to zajistili, nabízí Swissphone komplexní řešení tísňového volání, pokud jde o různé osobní alarmy. Základem je webová komplexní softwarová řešení SOS-Portal. To řídí hlášení, lokalizaci, eskalaci a nepřetržitou dokumentaci incidentů, stejně jako správu účastníků. Jako tísňová zařízení jsou k dispozici Swissphone TRIO nebo aplikace pro chytré telefony. Obě umožňují lokalizaci uvnitř i venku v případě alarmu. Naše SOS tlačítka jsou také k dispozici jako tísňová zařízení, byla speciálně vyvinuta pro řešení hrozeb, aby bylo možné například vyvolat tichý alarm.